Marcin Kwiatosz, Sekretarz Generalny Aeroklubu Polskiego złożył na ręce Zarządu AP rezygnację z pełnionej funkcji z dniem 30 listopada 2016 roku. Marcin Kwiatosz nadal pozostaje Członkiem Zarządu AP. Do czasu rozstrzygnięcia konkursu na nowego Sekretarza Generalnego AP, jego obowiązki będzie pełnił Ryszard Michalski.
– Jestem całkowicie przekonany, że cele stojące przed Zarządem Aeroklubu Polskiego tej kadencji będą nadal skutecznie realizowane dla wspólnego dobra lotnictwa sportowego w Polsce – w atmosferze merytorycznej i otwartej współpracy, z udziałem całego środowiska skupionego w naszym stowarzyszeniu – członków, utalentowanych sportowców i ich trenerów. Życzę tego serdecznie Panom i sobie – napisał w swojej rezygnacji Sekretarz Generalny AP.
Marcin Kwiatosz pracował na stanowisku Sekretarza Generalnego AP od 1 czerwca 2015 roku.
W związku z powyższym Zarząd Aeroklubu Polskiego ogłasza konkurs na stanowisko:
SEKRETARZ GENERALNY – DYREKTOR ZARZĄDZAJĄCY AEROKLUBU POLSKIEGO
Opis stanowiska:
Sekretarz Generalny – Dyrektor Zarządzający Aeroklubu Polskiego odpowiada za organizację pracy Biura Aeroklubu Polskiego, planowanie i nadzór nad finansami organizacji, współpracę z organizacjami członkowskimi, a także reprezentowanie interesów środowiska sportu lotniczego wobec państwowych i międzynarodowych instytucji.
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków Sekretarza Generalnego – Dyrektora Zarządzającego Aeroklubu Polskiego określa Regulamin Organizacyjny Biura Aeroklubu Polskiego oraz Regulamin Organizacyjny Działalności Zarządu i Prezydium Zarządu Aeroklubu Polskiego, dostępne na stronie internetowej: http://bip.aeroklub-polski.pl/dokumenty-organizacyjne/
Oczekiwania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Umiejętności zarządzania
- Umiejętności interpersonalne
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dyspozycyjność
- Samodzielność w realizacji zadań
- Zaangażowanie i pasja w działaniu
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w atrakcyjnej branży sportu lotniczego i lotnictwa cywilnego,
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie zmieniającej się organizacji.
Planowany jest dwustopniowy proces rekrutacji:
- Na podstawie złożonych ofert i rozmów telefonicznych nastąpi wybór kandydatów, którzy w oparciu o otrzymane informacje przygotują wizję działalności Biura Aeroklubu Polskiego.
- Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami wyłonionymi w pierwszej fazie konkursu w celu omówienia opracowanej wizji działalności Biura Aeroklubu Polskiego.
Kandydaci proszeni są o przesyłanie ofert (CV + list motywacyjny) na adres e-mail: praca@aeroklubpolski.pl do dnia 16 grudnia 2016 roku.
Zarząd Aeroklubu Polskiego zastrzega sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).”